News

Διαβάστε τα νέα της σχολής μας και χρήσιμα άρθρα μας

NEWS - ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ

Μύθος 1: Όσο περισσότερες ώρες γυμνάζεσαι τόσο πιο πολλά κιλά θα χάσεις:

Όχι. Για σωστό αδυνάτισμα και καύση λίπους θα πρέπει να γυμνάζεστε σε μέτριες εντάσεις 55-75% της μέγιστης καρδιακής συχνότητας (220-ηλικία) και για αρκετό χρονικό διάστημα (πάνω από 20 λεπτά). Oι υψηλές εντάσεις κουράζουν εύκολα τον οργανισμό και καταπονούν το σώμα μυοσκελετικά.


Μύθος 2: Για να παραμένω αδύνατη αρκεί να κάνω μόνο αερόβια άσκηση:

Πολλοί θεωρούν ότι με το να κάθονται με τις ώρες πάνω σε ένα ποδήλατο ή διάδρομο αρκεί για να έχουν κορμάρα. Αυτό φυσικά είναι παράλογο. Για να έχετε κορμί θανατηφόρο θα πρέπει να είσαστε πιστοί στη σωστή διατροφή. Ξεχάστε γλυκά, τηγανιτά και τυποποιημένα φαγητά. Μάθετε να τρώτε λαχανικά και φρούτα και φυσικά πίνετε πολύ νερό. Ακολουθήστε ομαδικά προγράμματα στο γυμναστήριο, κάντε pilates, yoga, zumba και δείτε το σώμα σας να αλλάζει

Μύθος 3: Οι ασκήσεις κοιλιακών αρκούν για να έχω επίπεδη κοιλιά:

Λάθος. Σταματήστε να ασχολείστε με ροκανίσματα και διπλώσεις γιατί χάνετε πολύτιμο χρόνο. Χρειάζεται να γυμνάσουμε ολόκληρο το σώμα για μέγιστα αποτελέσματα. Οι κοιλιακοί έχουν να κάνουν καθαρά με τη διατροφή παραπάνω από κάθε άλλη παράμετρο. Από πλευράς άσκησης τα βάρη παίζουν το ρόλο τους αλλά ο βασιλιάς είναι η αερόβια άσκηση η οποία μπορεί να βοηθήσει να κάψουμε μεγάλες ποσότητες λίπους. Αν θέλετε κοιλιακούς «φέτες» θα πρέπει να στερηθείτε πολλά!!

Μύθος 4: Για να αδυνατίσω, πρέπει πρώτα να χάσω κιλά και μετά να κάνω βάρη

Αυτό είναι το σημαντικότερο λάθος στο οποίο υποβάλλετε τον οργανισμό σας, οδηγώντας τον σε σημαντική απώλεια μυϊκού ιστού και μειώνοντας έτσι το μεταβολισμό σας. Γι’ αυτό αερόβια προπόνηση και βάρη πάνε μαζί και στο αδυνάτισμα.


Μύθος 5:  Για να αδυνατίσω, θα τρώω μία φορά την ημέρα

Με αυτόν τον τρόπο το μόνο που θα πετύχετε είναι να μειώσετε το μεταβολισμό σας. Το σώμα χρειάζεται 3-5 γεύματα καθημερινά, σε μικρότερες ποσότητες.


Μύθος 6:  Με τα βάρη θα «φουσκώσουν» οι μύες

Λάθος! Ανάλογα με το πρόγραμμα και την ένταση της άσκησης, πετυχαίνετε και διαφορετικό αποτέλεσμα. Ιδιαίτερα οι γυναίκες, με τα χαμηλά επίπεδα τεστοστερόνης, είναι αδύνατον να αναπτύξουν μύες. Χρειάζονται μεγάλες εντάσεις, συνδυαζόμενες με κατάλληλη διατροφή, για να επιτευχθεί η αύξηση της μυϊκής μάζας.


Μύθος 7:   Όταν κάνω γυμναστική, μπορώ να τρώω περισσότερο

Όχι. Για να επιτευχθεί το αναμενόμενο αποτέλεσμα στο αδυνάτισμα, πρέπει να προσέχετε παράλληλα τη διατροφή σας τόσο στην ποσότητα όσο και στην ποιότητά της.

Μύθος 8:  . Όσο περισσότερα ρούχα φοράω, τόσο πιο πολύ ιδρώνω και αδυνατίζω.

Αυτό είναι λάθος. Καλό είναι η ενδυμασία να είναι λιτή και ελαφριά, ώστε να αφήνετε το σώμα να αναπνέει. Oι ειδικές φόρμες αδυνατίσματος είναι πολλές φορές επικίνδυνες, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες, και το μόνο που επιτυγχάνετε όταν τις φοράτε είναι η μεγαλύτερη απώλεια υγρών.

Καλή σαρακοστή!! Νηστεία του Πάσχα και διατροφικές επιπτώσεις

Εκτός των άλλων η νηστεία είναι και ένας τρόπος για την πρόληψη ασθενειών αλλά και ένας σημαντικός παράγοντας για την καλή διατήρηση της υγείας.

Read more: Καλή σαρακοστή!! Νηστεία του Πάσχα και διατροφικές επιπτώσεις

AERIAL ART …νοιώθεις σαν να πετάς στον αέρα ….

Προσφορα στα 3 μαθήματα παιρνετε άλλο  1 δωρεαν

Ένα διαφορετικό μάθημα από τα συνηθισμένα

Τα οφέλη τόσα πολλά που μόνο κερδισμένοι βγαίνουμε με αυτό το μάθημα και φυσικά πολύ ενθουσιασμένοι!!

Μπορεί το μάθημα να επικεντρωθεί στην ανακούφιση του μαθητή από σωματικούς πόνους και εντάσεις στο φυσικό του σώμα  ή ένα πολύ δυναμικό μάθημα που δυναμώνει ολόκληρο το σώμα.

Το εναέριο μάθημα συμβάλλει στη σωστή στάση σώματος μέσω της βαρύτητας, παράλληλα πραγματοποιείται βαθιά διάταση των μυών και απελευθέρωση τους.

Επίσης οι ανάποδες στάσεις με το κεφάλι κάτω αποσυμπιέζουν τους σπονδύλους, οξυγονώνουν τον εγκέφαλο και ξεκουράζουν τη καρδιά.

Όσο τώρα για τα ψυχικά οφέλη το μεγαλύτερο κέρδος είναι η βελτίωση της διάθεσης που αυτό επιτυγχάνεται με τις ανάποδες στάσεις που ρυθμίζουν ολόκληρο το ορμονικό σύστημα. Φυσικά ξεπερνάς τους φόβους σου και αποκτάς αυτοπεποίθηση.

Έξυπνες ιδέες να αξιοποιήσουμε τα φαγητά που περίσσεψαν μετά το γιορτινό τραπέζι

Αναρωτιέστε τι να κάνετε τα απομεινάρια των Χριστουγέννων;

Τα Χριστούγεννα πέρασαν όπως και τα γιορτινά τραπέζια!

Τα ψυγεία έχουν γεμίσει με φαγητά και γλυκά, που αναρωτιέστε «πως θα τελειώσουν χωρίς να προλάβουν απλά να χαλάσουν;»

Read more: Έξυπνες ιδέες να αξιοποιήσουμε τα φαγητά που περίσσεψαν μετά το γιορτινό τραπέζι

Μάθημα ισορροπίας ..."για να πατάτε γερά στα πόδια σας"

Σ'αυτή την πρακτική μας ισορροπούμε!

Θέτουμε στο νου την πρόκληση να συγκεντρωθεί και στο σώμα την πρόκληση να ευθυγραμιστεί, αλλά κυρίως, μαθαίνουμε και νιώθουμε τα οφέλη των στάσεων ισορροπίας.

Read more: Μάθημα ισορροπίας..."για να πατάτε γερά στα πόδια σας"

ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗ ΥΓΡΩΝ: ΑΙΤΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ

Η περιεκτικότητα του ανθρώπινου οργανισμού σε νερό και μεταλλικά άλατα εξαρτάται από την ηλικία, το φύλο και τη σωματική διάπλαση. Γενικά, ένα παχύσαρκο άτομο έχει λιγότερο νερό στον οργανισμό του σε σύγκριση με ένα λιπόσαρκο άτομο. Για τον ίδιο λόγο οι άνδρες έχουν μεγαλύτερη ποσότητα νερού στο σώμα τους σε σύγκριση με τις γυναίκες, αφού έχουν μικρότερη περιεκτικότητα σε λίπος.

Read more: ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗ ΥΓΡΩΝ: ΑΙΤΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ

FIT ME by Ioanna

Σας περιμένουμε σήμερα κιόλας να δοκιμάσετε αυτό που σας ταιριάζει!

 

  • FIT ME by Ioanna
  • +210 95 12 545
  •  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
  • Γρυπάρη 103 & Μενελάου
    Καλλιθέα, 17672

Ώρες Λειτουργίας

  • Δευτέρα 10:00-13:00, 18:00-22:00
  • Τρίτη 10:00-12:00, 18:00-21:00
  • Τετάρτη 10:00- 13:00 18:00-22:00
  • Πέμπτη 10:00-12:00, 18:00-21:00
  • Παρασκευή 10:00 - 12:00, 18:00-20:00
  • Σάββατο 10:00-13:00

Newsletter

Get Social