Κράτα τη σπονδυλική σου στήλη σε νεαρή ηλικία!

Hits: 780

Shoulder bridge on Fitball

Καθώς μεγαλώνουμε, η σπονδυλική μας στήλη γίνεται σκληρή, η οποία μπορεί να περιορίσει τις κινήσεις μας και τις καθημερινές μας δραστηριότητες.

Έχουμε δει όλοι τους ηλικιωμένους που υποφέρουν από ακινησία - μερικές φορές φαίνεται ότι το άνω τους σώμα είναι κατασκευασμένο από πέτρα, καθώς δεν είναι σε θέση να μετακινηθεί ελεύθερα. Η γέφυρα Pilates διατηρεί τη σπονδυλική στήλη ευκίνητη, κινητή και τελικά, νεαρή! Μια κινητή σπονδυλική στήλη είναι επίσης λιγότερο επιρρεπής σε τραυματισμό καθώς διατηρεί τους μύες γύρω από τους σπονδύλους «ανοιχτοί» έτσι ώστε οι επιμέρους σπόνδυλοι να μπορούν να κινηθούν και οι μύες και τα νεύρα είναι λιγότερο πιθανό να τραυματιστούν. Η εστίαση στην κινητικότητα της σπονδυλική στήλης είναι επίσης μεγάλη για όσους πάσχουν από ισχιαλγία και πόνο στην πλάτη, αρκεί να μην υπάρχει οξύς πόνος ή να μην υπάρχουν θέματα σχετικά με το δίσκο.

Είναι μια υπέροχη άσκηση και δεν είναι δύσκολο να την αγαπήσεις !!