Καλή σαρακοστή!! Νηστεία του Πάσχα και διατροφικές επιπτώσεις

Εκτός των άλλων η νηστεία είναι και ένας τρόπος για την πρόληψη ασθενειών αλλά και ένας σημαντικός παράγοντας για την καλή διατήρηση της υγείας.

Όσοι ακολουθούν ή θα ήθελαν να ακολουθήσουν τις 40 ημέρες της νηστείας θα πρέπει να προσέξουν τους κινδύνους που υπάρχουν κυρίως όσο αφορά την πληρότητα της διατροφής τους σε θρεπτικά συστατικά. Τα άτομα αυτά λοιπόν θα πρέπει να μπορέσουν να καλύψουν τις καθημερινές ενεργειακές και θρεπτικές ανάγκες τους κυρίως σε πρωτεΐνη, λίπος, υδατάνθρακες αλλά και διαιτητικών ινών, βιταμινών (D, B12), φολικού οξέος, ιχνοστοιχείων (σίδηρο, ασβέστιο, σελήνιο, ιώδιο, ψευδάργυρο). Προβλήματα θα προκύψουν μόνο εάν η ποικιλία και η ποσότητα των τροφίμων είναι περιορισμένη. Καλό θα είναι να συμβουλευτούν ειδικούς για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν και να ολοκληρώσουν επιτυχώς τη νηστεία .

2 καλές νηστήσιμες επιλογές θα μπορούσαν να είναι οι παρακάτω

Πράσινη Σαλάτα με μανιτάρια Υλικά

➢ 150γρ. μανιτάρια φρέσκα (τα καθαρίζουμε, τα κόβουμε σε φέτες και τα ψήνουμε σε λαδόκολλα για 10-15λεπτά στο φούρνο)

➢ Λαχανικά της αρεσκείας μας (μαρούλι, ρόκα, σπανάκι, iceberg, λάχανο είτε λευκό είτε μωβ, καρότο, κρεμμυδάκι φρέσκο)

➢ 1 πορτοκάλι

➢ 1 μικρό παξιμάδι κρίθινο Υλικά για τη σως

➢ 2 κουταλιές του γλυκού ελαιόλαδο

➢ 1 κουταλιά του γλυκού μουστάρδα

➢ 1 κουταλιά του γλυκού ξύδι

➢ το ξύσμα από το πορτοκάλι

➢ ψιλοκομμένο βασιλικό και αλάτι-πιπέρι Εκτέλεση: Κόβουμε σε ένα μπολ όλα τα υλικά σε μεγάλα κομμάτια και περιχύνουμε με τη σος Μελιτζάνες με κιμά σόγιας Υλικά

➢ 1 μέτρια μελιτζάνα

➢ 1 ντομάτα για σάλτσα

➢ 40 γρ κιμά σόγιας

➢ 1 μικρό κρεμμύδι ξερό, λίγο σκόρδο

➢ 1 κουταλιά ελαιόλαδο

➢ Μαϊντανός και αλάτι-πιπέρι

Εκτέλεση:

Αφήνουμε τον κιμά σόγιας για 30 λεπτά σε νερό. Αφήνουμε και τη μελιτζάνα για 30 λεπτά σε νερό και μετά τη χαράζουμε και την αλείφουμε με λίγο ελαιόλαδο και τη ψήνουμε στους 180οC έως ότου να ετοιμάσουμε τη γέμιση. Στραγγίζουμε καλά τον κιμά σόγιας και ετοιμάζουμε σ ένα κατσαρολάκι τη σάλτσα με τα υπόλοιπα υλικά και αφήνουμε να πάρει 1 βράση. Προσθέτουμε τη γέμιση στις μελιτζάνες και ψήνουμε για άλλα 20 λεπτά.  

FIT ME by Ioanna

Σας περιμένουμε σήμερα κιόλας να δοκιμάσετε αυτό που σας ταιριάζει!

 

  • FIT ME by Ioanna
  • +210 95 12 545
  •  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
  • Γρυπάρη 103 & Μενελάου
    Καλλιθέα, 17672

Ώρες Λειτουργίας

  • Δευτέρα 10:00-13:00, 18:00-22:00
  • Τρίτη 10:00-12:00, 18:00-21:00
  • Τετάρτη 10:00- 13:00 18:00-22:00
  • Πέμπτη 10:00-12:00, 18:00-21:00
  • Παρασκευή 10:00 - 12:00, 18:00-20:00
  • Σάββατο 10:00-13:00

Newsletter

Get Social