ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΕ ΙΜΑΝΤΕΣ ΑΙΩΡΗΣΗ

Ασκήσεις με Ιμάντες Αιώρησης - Συνέντευξη στο wefit

Ιωάννα τι είναι οι Ιμάντες Αιώρησης (το TRX αποτελεί μάρκα και trademark αυτού που αποκαλούμε Ιμάντες Αιώρησης);

Οι ιμάντες αιώρησης έχουν αποκτήσει ήδη φανατικούς υποστηρικτές που πλέον επιλέγουν να γυμνάζονται με τους ιμάντες. Η αρχική ιδέα προέρχεται από έναν Αμερικάνο πεζοναύτη ο οποίος έψαχνε έναν πρακτικό τρόπο εκγύμνασης που θα μπορούσε να γίνει μέσα στην καμπίνα του πλοίου που υπηρετούσε. Κρεμώντας μια ζώνη από ένα ψηλό σημείο κατάφερε να δημιουργήσει μια σειρά ασκήσεων για όλο το σώμα. H ιδέα της ζώνης μετεξελίχθηκε στους ιμάντες προπόνησης ή ΤRX (Total-body Resistance Exercise) όπως λέγεται το trademark.

 

Ποιά μέρη του σώματος γυμνάζει κάποιος με τους ιμάντες αιώρησης;

Το βασικό πλεονέκτημα της συγκεκριμένης μεθόδου είναι ότι μπορεί ο καθένας να γυμνάσει όλο το σώμα με όποια ένταση θέλει, οπουδήποτε κι αν βρίσκεται. Το σύστημα προσαρμόζεται σε ένα σταθερό σημείο, περιλαμβάνει δύο ιμάντες με λαβές για χέρια και πόδια, έτσι ώστε να εκτελούνται πολλοί και διαφορετικοί συνδυασμοί ασκήσεων. Οι ιμάντες αιώρησης μας δίνουν την δυνατότητα να εκμεταλευτούμε το βάρος του σώματος μας και αλλάζοντας την κλίση του να αυξήσουμε ή να μειώσουμε την επιβάρυνση. Ίσως το «βάρος του σώματος» να μην σας φαίνεται αρκετό, αλλά…για σκεφτείτε λιγάκι, υπάρχει κάποια άσκηση στο γυμναστήριο στην οποία να σηκώνετε τα κιλά σας; Για τους περισσότερους μάλλον όχι.

Για ποιά επίπεδα ασκούμενων είναι κατάλληλλη η εκγύμναση με ιμάντες;

Ένας αρχάριος χρειάζεταιι οπωσδήποτε την επίβλεψη γυμναστή, ενώ για έναν έμπειρο ασκούμενο τα πράγματα είναι πιο εύκολα. Οι Ιμάντες Αιώρησης (τύπου TRX) μπορoύν να χρησιμοποιηθούν από όλους, ανεξάρτητα από το φύλο και την ηλικία και να κάνει την προπόνησή σας περισσότερο ενδιαφέρουσα και -ταυτόχρονα- αποτελεσματική.

Τι κάνει τους ιμάντες τόσο επιτυχημένους με περιθώριο ακόμα μεγαλύτερης δημοφιλίας; Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα της άσκησης με Ιμάντες Αιώρησης;

    •  Η λειτουργική προπόνηση με ιμάντες  ΤRΧ προετοιμάζει το σώμα μας για τις κινήσεις που αυτό πραγματοποιεί στην καθημερινότητα και το θωρακίζει απέναντι σε καταπονήσεις και τραυματισμούς.
    • Η μέθοδος της προπόνησης σέβεται το φυσικό τρόπο κίνησης και λειτουργίας των αρθρώσεων και οι μύες ασκούνται συνολικά και ολιστικά. Εκμεταλλεύεται τους ιμάντες και τη δύναμη της βαρύτητας για να αναπτύξει μια πληθώρα ασκήσεων και κινήσεων που χρησιμοποιούν ως αντίσταση το βάρος τους σώματος. Προσφέρει μια γρήγορη και αποτελεσματική εκγύμναση όλου του σώματος.
    • Αυξάνει την μυϊκή αντοχή.
    • Μπορεί να τοποθετηθεί παντού (σπίτι, γυμναστήριο, ξενοδοχείο ή έξω στη φύση).

Πόσες φορές την εβδομάδα πρέπει κάποιος να κάνει Ιμάντες ιδανικά, για ενδυνάμωση και ευλυγισία;

Αν θέλεις να δεις αποτελέσματα σε όλα τα επίπεδα, καλό είναι να κάνεις προπόνηση με Ιμάντες Αιώρησης 3 φορές την εβδομάδα.

Υπάρχει ευχάριστος συναγωνισμός στα μαθήματα των Ιμαντών Αιώρησης;

Γενικά δεν υπάρχει συναγωνισμός, αλλά εναπόκειται στο πλαίσιο λειτουργίας του γυμναστηρίου και στους συμμετέχοντες. Υπάρχουν μαθητές για παράδειγμα που λειτουργούν ο ένας ως το κίνητρο του άλλου και...ξεσηκώνονται συναγωνιζόμενοι σε κάθε άσκηση!

Σε κάποιον που «ερωτεύτηκε» αυτό το είδος άσκησης, θα πρότεινες να κάνει μόνο Ιμάντες ή συμπληρωματικά με κάποια άλλη άσκηση για καλύτερα αποτελέσματα;

Εγώ πάντα ενημερώνω τον ασκούμενο ότι καλό είναι να συνδυαζει προγράμματα για να δίνει διαφορετικά ερεθίσματα στο σώμα του και να βλέπει και γρηγορότερα αποτελέσματα. Είναι καλό σχέδιο να εκμεταλλευόμαστε τα οφέλη από πολλά είδη γυμναστικής. Παρόλα αυτά σαν άσκηση όπως είπαμε γυμνάζει όλο το σώμα.

Τι κάνει του ιμάντες αιώρησης ιδανικούς τόσο για λειτουργική προπόνηση όσο και για ενδυνάμωση κορμού (σ.σ. για τους αναγνώστες: functional και core training);

Η προπόνηση με ιμάντες αιώρησης αποτελεί μια μέθοδο λειτουργικής προπόνησης αντιστάσεων, όπου ως αντίσταση έχουμε το βάρος του σώματος. Με τον όρο λειτουργική προπόνηση εννοούμε την χρήση κυρίως πολυαρθρικών ασκήσεων, όχι απομονωτικών, σε όλα τα επίπεδα κίνησης, οι οποίες δίνουν έμφαση στις μεγάλες μυικές ομάδες και πολλές φορές προσομοιώνουν κινήσεις της καθημερινής ζωής ή των αθλημάτων στα οποία ασκούμαστε.

Η φιλοσοφία της προπόνησης αυτής είναι να εξασκούμε κινήσεις του σώματος και όχι μεμονωμένους μύες, γι 'αυτό συνήθως οι προπονήσεις με ιμάντες αιώρησης είναι για όλο το σώμα και δεν εφαρμόζουμε κάποιον εβδομαδιαίο διαχωρισμό των μυϊκών ομάδων. Φυσικά το είδος άσκησης καθαυτό παρότι μας γυμνάζει δεν καταπονεί ιδιαίτερα το σώμα, με συνέπεια να μην χρειάζεται διαχωρισμός των μυικών ομάδων.

Σε ποιά αθλήματα μπορεί να χρησιμοποιηθούν οι Ιμάντες αιώρησης ως δευτερεύουσα άσκηση;

Λόγω των πολλών οφελών που προσφέρουν οι ιμάντες συνδυάζονται με οποιαδηποτε αθλημα γιατί μέσω της συγκεκριμένης άσκησης ενδυναμώνεις όλο το σώμα. Ταυτόχρονα δεν επηρεάζει την κυρίως προπόνηση σας, καθώς όπως είπαμε και πριν οι εν λόγω ασκήσεις γίνονται μόνο με το βάρος του σώματος.

Οι Ιμάντες Αιώρησης έχουν μεγάλο ασκησιολόγιο;

Το πρόγραμμα εκγύμνασης με Ιμάντες Αιώρησης, προσφέρει ένα υπέρπλήρες ασκησιολόγιο με πάνω από 300 συνδυασμούς ασκήσεων για μυϊκή ενδυνάμωση, ευλυγισία και αντοχή. Από εκεί και πέρα με λίγη φαντασία...όλα γίνονται και καινούριες ασκήσεις ή παραλλαγές μπορούν να ξεπηδήσουν σε κάθε γυμναστήριο.

FIT ME by Ioanna

Σας περιμένουμε σήμερα κιόλας να δοκιμάσετε αυτό που σας ταιριάζει!

 

  • FIT ME by Ioanna
  • +210 95 12 545
  •  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
  • Γρυπάρη 103 & Μενελάου
    Καλλιθέα, 17672

Ώρες Λειτουργίας

  • Δευτέρα 10:00-13:00, 18:00-22:00
  • Τρίτη 10:00-12:00, 18:00-21:00
  • Τετάρτη 10:00- 13:00 18:00-22:00
  • Πέμπτη 10:00-12:00, 18:00-21:00
  • Παρασκευή 10:00 - 12:00, 18:00-20:00
  • Σάββατο 10:00-13:00

Newsletter

Get Social